Inloopavond groeninrichting noordwestkant Biltlaan
Categorieën
In het najaar van 2026 wordt het groen aan de noordwestzijde van de Biltlaan vernieuwd, tussen de Pniëlkerk en de rotonde bij De Krom. Tijdens deze bijeenkomst worden de plannen voor de werkzaamheden met u besproken.
U kunt u uw mening geven over het bestaande groen aan de Biltlaan en meedenken over het nieuwe groen dat aan de noordwestzijde wordt geplant. Vooraf aanmelden is niet nodig.